Area Download

دانلود برنامه - بازی - ترفند کـامپیوتر - انتی ویروس - برنامه موبــایـل ...

Area Download

دانلود برنامه - بازی - ترفند کـامپیوتر - انتی ویروس - برنامه موبــایـل ...

نرم افزار طراحی نوشته های انیمیشنی فلش برای وب سایت AntsSoft SWF Text v1.6

 در بیشتر سایتهایی که روزانه به آن سر می زنید با تبلیغات رنگارنگ و قابل توجه برخورد می نمایید. شاید به فکر این افتاده باشید که آیا می شود خودمان بدون نیاز به داشتن به اطلاعات برنامه نویسی و طراحی حرفه ای این گونه بنر ها را طراحی کنیم یا نه! نرم افزار قدرتمند AntsSoft SWFText این امکان را ایجاد می کند بدون داشتن دانش خاص به طراحی و خلق انمیشن های فلش با افکتهای مختلف و جذاب بپردازید. این نرم افزار با دارا بودن بیش از 40 نوع افکت جذاب و خارق العاده و 160طرح و پس زمینه شما را به ایجاد و سفارشی کردن بنر تبلیغاتی یاری می رساند. شما میتوانید با چند کلیک ساده تصاویر، متون، موزیک و … خود را به بنر تبلیغاتی خود اضافه نمایید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از فرمتهای رایج همچون BMP ،JPEG ،GIF ،PNG,MP3 ،WAV را دارا می باشد که میتوانید بنر ساخته شده را با فرمتهای GIF ,AVI و Swf ذخیره سازید.


 

ادامه مطلب ...

نرم افزار ساخت کتاب دیجیتال با قابلیت ورق زدن Kvisoft FlipBook Maker Pro v4.0.0

Kvisoft FlipBook Maker نرم افزار قابل اعتمادی است که برای تبدیل فایل های پی دی اف شما به کتابهای دیجیتال، مجله، کاتالوگ و سایر نشریات با قابلیت ورق زدن طراحی شده است. شما می توانید از این نرم افزار ویرایشگر قدرتمند صفحات برای وارد کردن ویدئو، عکس، صدا، لینک و دیگر آبجکت های مالتی مدیا در صفحات استفاده کنید. ساخت کتاب با صفحات مالتی مدیا با کمک این نرم افزار به سادگی امکانپذیر خواهد بود. همچنین این نرم افزار دارای تمپلیت های آماده بسیار زیادی است که شما می توانید با انتخاب هر یک از آنها و جا به جایی دکمه ها و آیجکت های موجود در آنها، کتاب سفارشی شده ی خود را ایجاد نمایید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به امکان اجرای فایل خروجی در دستگاه های موبایل نظیر iPhone, iPad, iPod و Android اشاره نمود.


 

ادامه مطلب ...

نرم افزار دانلود آسان ویدئو از یوتیوب YTD Video Downloader v4.8.5.0

 با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدئوهای آنلاین سایت Youtube که روزانه هزاران ویدئو از سرتاسر جهان در آن بارگذاری می شود را سریع و بدون نقص دانلود کنید و از تماشای آن در کامپوتر خود به صورت آفلاین لذت ببرید. YTD Video Downloader را می توان یک نرم افزار بسیار خوب و مناسب برای دانلود ویدیوهای مختلف از سایت معتبر YouTube معرفی نمود. این نرم افزار با اتصال سریع به سرور سایت Youtube ویدیوها را برای دانلود به شما خواهد داد و شما تنها با 1 کلیک ساده می توانید ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید ، همچنین این نرم افزار از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو دیگری همچون : Google Video ، Yahoo Video و… نیز پشتیبانی می کند.


ادامه مطلب ...

نرم افزار ساخت لوگو های حرفه ای و زیبا AAA Logo 2014 v4.10

 نرم افزاری بسیار کامل با بیش از 8500 لوگو آبجکت آماده و بیش از 500 طرح کامل و لوگو زیبا که هریک می توانند بیانگر ایده ای نوین برای کاربران باشند. محیط کاربری فوق العاده جذاب و سهولت در استفاده را می توان از مهم ترین قابلیت های کلیدی این نرم افزار برشمرد. با توجه به این که هر لوگو برای خود فلسفه ای دارد پس هرکس که بخواهد لوگو طراحی کند می بایست یا یک گرافیست ماهر باشد و یا بتواند به خوبی ایده خود را به طراح منتقل نماید. بهترین راه استفاده از همین نرم افزارهاست که فرد می تواند بدون هیچ دغدغه ای و به سادگی زیباترین لوگو ها را طراحی کند. AAA Logo که به تازگی نسخه ی جدید آن ارائه شده است، امکان ویرایش تصاویر را نیز دارا می باشد، ضمن این که فرمت های متعددی را هم پشتیبانی می کند تا کاربر بتواند با هر فرمتی که می خواهد خروجی را ذخیره کند، امکان ذخیره سازی با کیفیت بسیار بالا از دیگر امکانات این ابزار به شمار می رود.


 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی Freemake Video Converter Gold v4.1.5.0

در این پست از وبلاگ آریا دانلود با معرفی نرم افزار Freemake Video Converter در خدمت شما هستیم. Freemake Video Converter همان طور که از نامش پیداست نرم افزای جهت تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. علاوه بر این قادر به تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر نیز میباشد. این نرم افزار سریع، قدرتمند و رایگان میباشد و فرمت های شما را با سرعت و کیفیت بالا به یکدیگر تبدیل میکند.شما میتوانید با این نرم افزار، یک لیست طولانی از فرمت ها را تبدیل به فرمت های avi،wmv،mp4 و 3gp کنید. این نرم افزار قادر است فرمت های ویدیویی شما را قابل پخش در دستگاه هایی مانند iPhone، iPod Touch، iPhone 4، iPad، iPod 5G، Psp، digital media player و … کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از از وبلاگ آریا دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب ...