Area Download

دانلود برنامه - بازی - ترفند کـامپیوتر - انتی ویروس - برنامه موبــایـل ...

Area Download

دانلود برنامه - بازی - ترفند کـامپیوتر - انتی ویروس - برنامه موبــایـل ...

دانلود IM-Magic Partition Resizer 2.1.0 – نرم افزار تغییر سایز پارتیشن ها

IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری کاربردی و جذاب در زمینه تغییر اندازه درایوها و پارتیشن بندی درایوهاست اما این نرم افزار خصوصیت جذابی دارد که باعث محبوبیت آن شده و این خصوصیت تغییر اندازه درایوهای ویندوز شما بدون از دست رفتن اطلاعات است . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام پارتیشن بندی فضای کمی را برای درایو سی قرار داده باشید و اکنون با افزایش حجم اطلاعات نمی توانید به حذف شدن اطلاعاتتان رضایت بدهید اما با IM-Magic Partition Resizer شما می توانید به سادگی و با چند کلیک خیلی ساده از یک درایو کم کنید و به درایو دیگری اضافه کنید. البته امکان استفاده از نرم افزار به صورت یک نرم افزار پارتیشن بندی عادی و ساده هم وجود دارد.


ادامه مطلب ...

دانلود HDD Regenerator 2011 – نرم افزار تعمیر هارد دیسک و رفع بد سکتور

با گسترش روز افزون اطلاعات و حجم بالای اطلاعات کاربردی کاربران در زمینه های مختلف ، حفظ و نگه داری از این گنجینه اطلاعات ، ارزش و اهمیت بیشتری پیدا کرده است و نگرانی همیشگی کاربران این است که این اطلاعات توسط ایجاد بدسکتور از هارد دیسک پاک شود .


ادامه مطلب ...

دانلود رایگان وایبر برای ویندوزViber V.4.3.0.1453

با وایبر برای ویندوز۷ شما می توانید تماس، چت ،ارسال  SMS (همگی) به صورت کاملا رایگان با دوستانی که برنامه وایبر بر روی گوشی همراه شان نصب هست انجام دهید. این برنامه همچنین از تماس های ویدئویی با کیفیت عالی پشتیبانی می کند و این کار برای کابران به آسان ترین شکل ممکن انجام می شود . با نصب این برنامه شما میتوانید از طریق کامپیوتر خود از برنامه viber بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.همچنین این نرم افزار از طریق VoIp در کامپیوتر شما به راحتی کار می کند. اول از همه، شما باید Viber رادر گوشی هوشمند خود(قابل دسترس برای آی فون، آندروید، شاه توت، سیمبین و ویندوز) نصب کنید. پس از آن، می توانید بر کامپیوتر خود نصب واجرا نمایید.

بعد از نصب این برنامه در گوشی و سپس در ویندوز، پیدا کردن همه مخاطبین تلفن شما که از وایبر استفاده میکنند به صورت خودکار و همزمان انجام می شود.همچنین استفاده این برنامه برای ویندوز بدون نیاز به پیکربندی است و از همان لحظه که نصب کردید میتوانید بلافاصله از تماس گرفتن رایگان و دیگر امکانات آن از طریق volp با همه دوستانی که وایبر دارند استفاده کنید.

همچنین Viber برای ویندوز تماسهای ویدیئوی که به صورت گروهی انجام میشود(حتی اگر بیش از ۱۰۰ شرکت کننده داشته باشد) پشتیبانی میکند.


ادامه مطلب ...

اتصال چندین سیستم همزمان RealVNC Enterprise 5.2.1

نرم افزار RealVNC ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد.

همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.


 

ادامه مطلب ...

دانلود برنامه پخش فیلم و تصویر با The KMPlayer 3.9.1.129

The KMPlayer نرم افزار پخش کننده چندرسانه ای خوشنام و نام آشنای The KMPlayer ابزاری است که شاید بیشتر برای ارائه قابلیتهای پخش فرمتهای آنلاین و ذخیره سازی ویدئوهای و بطورکلی فرمتهای چندرسانه ای جاری و آنلاین معروف می باشد، این محصول کمپانی KM اولین برنامه ای است با فناوری هماهنگ انقلابی جدید KM یکپارچه می باشد. این نرم افزار کاربران خود را قادر می سازد تا موزیک های مختلف از منابع متفاوت را دانلود کرده و در صورت پسند خرید نمایند و برروی بیش از ۱۰۰ دستگاه مدیاپلیر قابل حمل مانند آی پاد پخش نمایند.

KMPlayer نرم افزار پخش کننده  چندرسانه ای قدرتمند و رایگان و محصول کشور کره می باشد که با پشتیبانی از طیف وسیعی از کدک ها و فرمتهای صوتی وتصویری، عالیترین گزینه ممکن برای پخش انواع فیلمها و فایلهای صوتی شما می باشد . همچنین این نرم افزار عملکردی کامل برای پخش فایلهای فرمت VCD/DVD ارائه می نماید. KMPlayer پخش کننده ای چندرسانه ای همه منظوره می باشد که از تمامی انواع اطلاعات ویدئویی و زیرنویس بهره می برد تا بهترین تجربه تماشای فایلهای ویدئویی از طریق تنظیمات نرم افزاری و سخت افزاری و شناسایی دستگاههای نمایش مختلف را برای شما به ارمغان آورد.

 

ادامه مطلب ...