Area Download

دانلود برنامه - بازی - ترفند کـامپیوتر - انتی ویروس - برنامه موبــایـل ...

Area Download

دانلود برنامه - بازی - ترفند کـامپیوتر - انتی ویروس - برنامه موبــایـل ...

دانلود موسیقی متن بازی ندای وظیفه جنگ های پیشرفته C.O.D:Modern Warfare 2

موسیقی متن  بازی C.O.D:Modern Warfare 2  را که شامل ۴۴ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۱۹۲Kbps رابه صورت رایگان از آریا دانلود دریافت نمایید.این حقیقت بر هیچ کس پوشیده نیست که به جرات می توان سری بازی های ندای وظیفه (Call of Duty) محصول دوکمپانی معروف Activision و Infinity Ward را به عنوان پرهیجان ترین، زیباترین و با شکوه ترین سری بازی های اکشن تاریخ بازی های رایانه ای در ژانر اکشن جنگی نام برد . به طور کلی محیط طراحی بسیار زیبا به همراه جزئیات و بصورت تاثیر گذار و گرافیکی فوق العاده زیبا و خیره کننده و حرکات جدیدو شگفت آور بازی مانند پرش های بلند و مرگ آور ازروی کوه ، بال رفتن از مکانهای صعب العبور، غواصی در اعماق آب، تعقیب و گریز با موتوراسکی های برفی و…  با جلوه های ویژه فراوان به کاررفته درآن، ازجمله ویژگی هایی است که در نگاه اول در این بازی رایانه ای پرطرفدار به چشم می آیند بگونه ای که منتقدان این بازی معتقدند که این نسخه از یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین بازی های سال ۲۰۰۹ شده است!

ادامه مطلب ...

نرم افزار مشاهده USB سیستم USBDeview 2.35

USBDeview نرم افزاری بسیار کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که به وسیله آن می توانید تمامی دستگاه هایی که توسط پورت USB به سیستم شما متصل شده اند را مشاهده و کنترل نمایید. این نرم افزار تمامی اطلاعات دستگاه های USB متصل (بعلاوه دستگاه هایی که قبلاً متصل بوده اند) مانند نام و شرح دستگاه، نوع دستگاه، شماره سریال (برای دستگاه های ذخیره سازی انبوه)، تاریخ و زمان اتصال دستگاه، VendorID، ProductID و … را به شما نمایش خواهد داد. رابط کاربری این برنامه پیچیده نیست و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

ادامه مطلب ...

نرم افزار اجرای برنامه ها در محیط مجازی Cameyo 2.6.1220

به عنوان یک قاعده کلی، برنامه های کاربردی پرتابل، به این علت که هیچ ورودی رجیستری نداشته و هیچ گونه تغییر دیگری نیز در سیستم شما ایجاد نمی کنند، نسبت به سایر برنامه ها، امن تر هستند.Cameyo نرم افزار ساخت نسخه قابل حمل ( پرتابل ) هر برنامه ای و اجرای مجازی بهمراه نگه داشتن اطلاعات نرم افزار ها برای استفاده بروی هر رایانه ای دیگر می باشد. برنامه مجازی سازی از منابع سیستم عامل مانند متغیرهای محیطی ، فایل ها و حتی کلیدهای رجیستری ویندوز در داخل لایه مجازی استفاده می کنند. به این ترتیب، نرم افزار مجازی سازی امکان اجرای برنامه ها را در sandbox مجزا و جدا از سیستم عامل اجرایی روی رایانه فراهم می نماید. Cameyo دارای یک کتابخانه از محبوب ترین نرم افزارهای مورد نیاز کاربران مانند Firefox, Chrome, Yahoo! Messenger, Thunderbird, Open Office, Adobe Reader و … می باشد.

 

ادامه مطلب ...

دانلود FileLocator Pro 7.5.2070 Build – نرم افزار جستجوی فایل

FileLocator Pro  نرم افزاری است برای جستجوی حرفه ای فایل ها در کامپیوتر شما . این نرم افزار قابل استفاده برای کسانی است که معمولا دسترسی سختی به فایل های خود دارند و یا مکان و فولدر فایل های خود را زود فراموش میکنند. قابلیت هایی مانند جستجوی فایل های Word و PDF و Excel از نکات قابل اشاره در این برنامه است. ممکن است سیستم شما در یک شبکه خانگی و یا اداری باشد و شما بخواهید در آن شبکه فایلی را جستجو کنید ، به کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید فایل خود را در آن شبکه پیدا کنید. همچنین شما قادر خواهید بود تا نتایج جستجو های خود را به فرمت های دلخواهی مانند Xml و CSV و Txt و Html ذخیره کنید و خروجی های خود را برای دیگران به نمایش بگذارید. از دیگر مزایای این نرم افزار استفاده کم از Cpu سیستم شماست و راحتی کار و سرعت را برای شما به ارمغان می آورد.


 

ادامه مطلب ...